Forever Young

Sadlife
Selasa, Mac 26 ? 0 Atashinchi ?
Heyy . Dalama aku tak updates blog , hari ni aku rasa tak hppy gila . Apa lah nak jadi dalam famiy aku ni. Kesian mak aku . Macam macam dugaan yang dia dah alami tapi dia tetap bersabar dengan dugaan ni . Apa lah salah famili aku kat nenek aku kan ? Sampai dia doakan famili aku ya bukan bukan . Mana ada sentap bila dengar macam tu . Aku dah Tatau nak cakap apa lagi dah . Banyak sangat dugaan yang datang . Aku sedih gila . Nenek aku berat sebelah dengan family orang lain . Family aku dia layan macam hape . Tapi kalau family orang lain dia layan baik sangat . Sedangkan family aku yang jaga dia selama ni . Apa nak jadi pun aku pun Tatau . Aku tak nak cakap banyak nanti orang cakap aku derhaka Pulak . Tapi kalau tak cakap pijak kepala . Hmm . Bila lah boleh selesai semua masalah ni . Aku tak ada tempat nak bercerita semua masalah ni  . Tak semua orang kita boleh percaya kan ? Hmm nth laa buntu gilaa . Kalau lah korang ada kat tempat aku mesti korang rasa apa yang aku rasa . Sedih sangat . Semenjak arwah ayah aku pergi family aku dah tak macam dulu lagi . Kenapa ayah pergi dulu ? Kenapa tinggal kan kita orang semua ? Hmm 9tahun hidup tanpa ayah . Nak sangat rasa kasih sayang dari ayah . Tapi apa kan daya kita cuma bersama seketika je . Ayah ? Ayah mesti nampak kan kita orang kat sini ? Ayah doakan kan kita satu keluarga ye ? Doakan kita semua hppy happy macam dulu . Nak sangat rasa macam tu . Nenek selalu marah kita orang kat rumah ni . Mak selalu balik penat , nenek pun marah jugak . Kesian kat mak . Kenapa nenek buat mak macam ni? Apa salah mak kat nenek sampai nenek buat mak macam ni ? Apa salah kita orang sekeluarga Pulak ? Kenapa dia layan kira baik sangat kenapa tak family kita ? Apa salah kita sedangkan kita dah duduk satu bumbung . Sedih gila . Nak nangis pun ada . Tpi kene jer la tahan . Perangai orang tua kan ? Nak buat macam mana . Mak da cakap mulai hari ni kita orang kene duduk rumah jer . Mak tak kasi pergi rumah cousin cousin yang lain . Macam mana bosan pun kene duduk rumah . Hmmm . Lepas ni nak jumpa cousin kene lah jumpa melalui internet kan ? Oleh lah lepas rindu . Tak pun kene tunggu dia orang datang . Heyyy .  Not in mood nak typing lagi . Byeee2 doakan family tyqah baik baik jer ye = > terima kasih asalamualaikum






Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction